Uşak Haberlerim

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Ekonomi
  4. »
  5. RTB House Türkiye’de 2022 Yılında da Büyümeye Devam Etti

RTB House Türkiye’de 2022 Yılında da Büyümeye Devam Etti

SoleKinG SoleKinG -
13 0

Her sene en süratli büyümeye sahip bin Avrupalı şirketi belirleyen FT1000 listesinde yer alan RTB House, Türkiye’de 2022 yılında da yüzde 93 büyüyerek seneyi tamamladı

Financial Times, her yıl araştırma şirketi Statista ile ortaklaşa Avrupa iktisadının gelişimine katkıda bulunan yenilikçi ve süratli büyüyen şirketleri inceledikleri “Financial Times 1000 Listesi”ni yayınladı. 2018 ve 2021 yılları ortasında gelir açısından büyüme gösteren RTB House, Avrupa’nın En Süratli Büyüyen Şirketleri 1000 listesine üst üste 6. kere girmeye hak kazanarak büyük muvaffakiyet elde etti. Yüzde 249’luk gelir artışı ile listede yerini alan şirket, hem teknoloji şirketleri sıralamasında hem de genel listede yer aldı. Şirketin çalışan sayısı ise 4 yılda 423’ten 1018’e çıkarak iki kattan fazla arttı. 

RTB House’un kendini geliştiren teknolojisiyle üst üste altı yıl FT1000 şirketi ortasında yer almasından duyduğu sevinci paylaşan RTB House COO’su Daniel Surmacz, “RTB House yalnızca gelir açısından değil, tıpkı vakitte grup olarak da büyüyor. Biz bu güçlü takım ile büyümeye devam ederken Financial Times tarafından bir defa daha takdir edilmesinden ötürü çok memnunuz. Bilhassa mevcut ekonomik şartlar ve değişen dal dinamikleri içerisinde bunu başarmak çok şey tabir ediyor. RTB House olarak Derin Öğrenme teknolojimizin gücünü biliyor ve kesimin gelişimi için yenilikçi tahliller üzerinde çalışmaya devam ediyoruz” dedi.

Türkiye’de süratle büyümeye devam ediyor

Global pazar yanı sıra Türkiye pazarında da büyümeye devam eden şirket, içinde bulunduğumuz mevcut ekonomik şartlar ve gelişen pazarda bir evvelki yıla oranla 2022 yılında yüzde 93 büyüme gösterdi. Büsbütün derin öğrenme algoritmalarından yararlanan birinci ve tek yine reklam hedefleme şirketi olarak öne çıkan RTB House, çerezsiz gelecek için süratle hazırlanırken içeriğe dayalı hedefleme yaparak teknolojisini adapte ediyor. 

Sürekli değişen ve gelişen pazarda anahtar rol oynayan Derin Öğrenme, kendi kendini yöneten şahsileştirilmiş reklamlar sunarak, dijital reklam kampanyalarının aktifliğini artırırken kullanıcı kapalılığının de korunmasını sağlıyor. Böylelikle üçüncü taraf çerezler kaldırıldığında, Derin Öğrenme pazar için en değerli teknoloji olacak ve açık internet ile kullanıcılarının saklılığının korunmasına da sağlayabilecek.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Kaynak: Beyaz Haber Ajansı

İlgili Yazılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir